Metaphor: ReFantazio
Metaphor: ReFantazio to gra fantasy RPG, która zabiera graczy w podróż po świecie, w którym walczy pomiędzy sobą osiem plemion, a po zabójstwie króla tron pozostaje pusty. Poprzedni monarcha nie pozostawił dziedzica. Zgodnie z jego wolą następny władca ma zostać wybrany przez lud. Tak zaczyna się twoja walka o tron… oraz o przyszłość. Epicką fabułę ubarwiają zacięte walki turowe z potężnymi wrogami oraz innymi kandydatami do tronu. Podczas rozgrywki zbudujesz swoją drużynę z nieograniczonych kombinacji klas, wyprawisz się do najgłębszych lochów i zmierzysz się z najgroźniejszymi istotami na świecie – ludźmi. Twórcy gier Persona 3, 4 i 5 przedstawiają Metaphor: ReFantazio – wyjątkowy fantastyczny świat, w którym twoja postać uda się na wyprawę razem z towarzyszką, wróżką Gallicą, by zdjąć klątwę z zaginionego księcia. Decyduj o swoim przeznaczeniu, zmierz się z lękami i przebudź uśpione w twoim sercu magiczne moce Archetype. Robiąc to, odblokujesz możliwość przekierowywania i łączenia zdolności unikalnych klas. Wzmacniaj więzi i buduj swoją drużynę, aby pokonać potężnych wrogów i odkryć prawdę o królestwie.