Shelldiver
Wszyscy na pokład łodzi! Shelldiver to gra o żółwiu łowiącym meduzy i sprzedającym je w swoim małym sklepiku. Pomóż naszemu bohaterowi ulepszyć swój ekwipunek, odkrywając biomy i głębiny oceaniczne. Wesprzyj lokalną populację żółwi – tuż po zasłużonej drzemce! Twoim głównym zasobem są meduzy – to ulubione pożywienie żółwi! Weź pistolet do baniek mydlanych i łap różne gatunki meduz, z których każda ma własny, niepowtarzalny wygląd – i zapewne smak – a następnie sprzedawaj je w swoim sklepiku. Elektryczne, zmutowane, piekielne i eksplodujące gatunki meduz – im więcej ich zbierzesz i im szybciej to zrobisz, tym więcej pieniędzy sam zarobisz prowadząc swój biznes! Oprócz tych galaretowatych stworzeń, na dnie oceanu znaleźć można także inne rodzaje zasobów, a każdy z nich na pewno się do czegoś przyda! Użyj potężnego lasera, aby rozbijać szczątki, kryształy, grzyby i inne elementy, które następnie zabierzesz na swoją łódź i wykorzystasz do budowy narzędzi i innych. Im więcej zbierzesz elementów i im większy zbadasz teren, tym bardziej udoskonalisz swoje umiejętności. Z szerokiego wyboru narzędzi zabierz ze sobą te, które najbardziej przydadzą ci się na przyszłe wyprawy – może to być na przykład butla z tlenem, ale także inne elementy ze sklepu! Ocean jest ogromny, a każdy kupujący ma swoje wymagania! Rusz do przodu i odkrywaj niezbadane tereny – od wód wulkanicznych po krystaliczne jaskinie – przemierzaj głębiny i zdobywaj wyjątkowe zasoby. Tylko nie zapomnij sprawdzić poziom tlenu!