Countless Army
Czy kiedykolwiek marzyłeś o byciu złoczyńcą w Tower Defense? Bądź tym, który wysyła fale wojsk, by przełamać obronę w tym odwróconym Tower Defense. Przywołuj, zdobywaj i ulepszaj swoje wojska, by zdominować cały świat! Przywołaj swoje wojska i zdobywaj! Wybierz, które jednostki, w jakiej kolejności i jakimi trasami chcesz je wysłać w każdej fali. Twórz strategie, by zdobywać kolejne mapy. Podbijaj niezliczone mapy! Zagraj w różnych królestwach, z unikalnymi cechami: równiny, lasy, wybrzeża, stepy, zaśnieżone góry i pustynie. Podbijaj wszystko, co napotkasz na swojej drodze. Odblokuj nowe jednostki i ulepszaj je! Odblokuj jednostki, wybierz ich profesję, poprawiaj ich cechy i zmieniaj ich wygląd. Zdobywaj i utrzymuj królestwa! Zdominuj każdą prowincję regionu, nieustannie posuwaj się naprzód, aby zdobyć cały świat. Ale uważaj, prowincje mogą się zbuntować. Funkcje: - 6 królestw z 52 mapami. - 16 wrogich obron. - 12 jednostek do odblokowania, każda z 2 różnymi profesjami. - Wiele wyglądów dla każdej jednostki, aby dostosować je do swoich potrzeb. - 6 czarów, które pomogą jednostkom w trakcie fal. - Drzewo umiejętności z ponad 50 odblokowywalnymi opcjami. - Zmienna pogoda: deszcz, chmury, burze, mgła... spotkaj różne warunki atmosferyczne podczas podbojów.