Nomori
ZMIEŃ RZECZYWISTOŚĆ Przekrocz granice fizycznych możliwości świata. Umieszczaj, przesuwaj i obracaj portale, by zmienić kierunek grawitacji, oddziałującej na przedmioty, a nawet na ciebie. Sprytnie wykorzystuj portale, by docierać w nowe miejsca i zrób podłogę z dowolnej powierzchni! Używaj Duchowych Mocy, by wpływać na otaczający cię świat. Panuj nad przepływem czasu i obracaj siłę grawitacji, by rozwiązywać wymagające kreatywności łamigłówki w otoczeniu! KOLOROWY ŚWIAT DUCHÓW Grasz Kiko, ciekawską dziewczynką, która utknęła w czarującym świecie duchów, któremu grozi niebezpieczeństwo. Poznaj szereg kolorowych postaci, dzięki którym Kiko zyska ekscytujące nowe perspektywy na świat i samą siebie. Gdy Kiko opanuje swoje moce i umocni więzi z Duchami, przekroczy ograniczenia rzeczywistości i znajdzie sposób na ocalenie Nomori. MYŚL KREATYWNIE Zbadaj każdy zakątek otoczenia – im więcej będziesz szukać, tym więcej znajdziesz. Łącz Duchowe Moce, by osiągnąć więcej; baw się grawitacją i czasem w świecie z działającą fizyką, by wznieść się na nowe wyżyny! Jest wiele sposobów na rozwiązanie zagadek i postrzeganie otaczającego cię świata. Nie bój się popuścić wodzy fantazji – perspektywa jest wszystkim. CZTERY PORY ROKU Zobacz wszystkie pory roku w Nomori! Odwiedź cztery unikatowe krainy, z których każda ma własne środowisko, mechanikę zagadek i Duchy. Użyj Duchowych Mocy Kiko, by opanować wszystkie pory roku i połączyć porozrzucane wyspy Świata Duchów. Wracaj do wcześniejszych poziomów z nowymi Duchowymi Mocami, by zobaczyć i przemierzyć je z całkowicie nowego punktu widzenia.