INDIKA
POZNAJ NIE-TAK-ZWYCZAJNĄ ZAKONNICĘ INDIKA jest trzecioosobową grą fabularną osadzoną w dziwnym świecie, gdzie religijne wizje zderzają się z surową rzeczywistością. Tytuł opowiada historię młodej zakonnicy, która wyrusza w podróż ku samopoznaniu w towarzystwie niecodziennego, rogatego kompana. Na pozór Indika wydaje się zwyczajną zakonnicą próbującą dostosować się do trudnego i monotonnego życia w klasztorze. Nie daj się jednak zmylić pozorom – ta moda dziewczyna nawiązała bowiem znajomość z dość nietypowym osobnikiem, mianowicie diabłem. Niezwykła więź jaka łączy Indikę ze Złym jest jednym z powodów, dla których wyrusza ona w podróż poza bezpieczne mury klasztoru. Świat, który odkrywa w trakcie swej przygody może być jedynie opisany jako podkręcone połączenie komedii i tragedii prosto z powieści autorów takich jak Bułhakow czy Dostojewski. DAJ SIĘ PONIEŚĆ BEZKOMPROMISOWEJ GRZE Tematy religii oraz autorytetów przewijają się stale w trakcie podróży Indiki. Nasza bohaterka będzie musiała na swojej drodze często odpowiadać na trudne pytania z nimi związane. Poprowadź ją ku odpowiedziom, zanim będzie mogła odnaleźć finał swojej przełomowej życiowej przygody. Odd Meter jest małym, niezależnym studiem wcześniej działającym w Moskwie, a obecnie operującym z Kazachstanu. Jego członkowie na pierwszym miejscu stawiają estetykę, w swoich opowieściach nie boją się również balansować na granicy norm etycznych. Ich gra jest tego doskonałym przykładem, ponieważ INDIKA stanowi otwarte wyzwanie dla utartego w branży schematu tworzenia gier wideo.