Ten pakiet zawiera dwie gry: „Infection Free Zone” oraz „I Am Your President”. Infection Free Zone Wybierz dowolny prawdziwy region na świecie. Wybierz swoją bazę operacyjną, a następnie odbuduj i dostosuj okoliczne budynki, aby stworzyć samowystarczalną osadę. Przejmij dowództwo nad grupą ocalałych i, gdy zapadnie noc, broń swojej strefy przed zarażonymi! I Am Your President Wciel się w rolę fikcyjnego prezydenta Stanów Zjednoczonych i podejmuj decyzje, które kształtują przyszłość kraju. Zarządzaj sprawami wewnętrznymi i zagranicznymi, reaguj na nieoczekiwane wydarzenia oraz równoważ interesy różnych grup politycznych.