Assassin's Creed Black Flag Resynced
ZOSTAŃ BUDZĄCYM GROZĘ PIRATEM Zasiej strach łupiąc i zatapiając wrogie statki jako Edward Kenway, kapitan Kawki. Wtapiając się w tłum lub przeprowadzając brawurowe ataki, możesz wybierać dyskretne zabójstwa i widowiskowe starcia, bo biegle władasz bronią białą, pistoletami i ukrytym ostrzem. W otoczeniu całego mnóstwa historycznych legend piractwa, rzuć wyzwanie imperiom na tle starego jak świat konfliktu Asasynów z Templariuszami. KLASYCZNA GRA PRZEBUDOWANA NA POTRZEBY NOWOCZESNYCH WRAŻEŃ Walka została przeprojektowana w kierunku bardziej dynamicznych starć, z naciskiem na parowanie i powalenia, a działania incognito oraz parkur odczekały się poprawek w zakresie płynności ucieczek i zabójstw. Nieustannie ulepszaj Kawkę, aby móc mierzyć się z potężnymi wrogimi statkami, wykorzystując ulepszoną mechanikę walki morskiej, w tym nowe, alternatywne tryby ostrzału. Zmiany poprawiające jakość obejmują też dawne elementy, które niegdyś niedomagały, co zapewnia pełnię udoskonalonych wrażeń. KARAIBY, JAKICH DOTĄD NIKT NIE WIDZIAŁ Niezależnie od tego, czy żeglujesz po otwartym morzu czy przemierzasz dzikie ostępy, wszędzie zobaczysz płynnie funkcjonujący otwarty świat, oparty o najnowszą wersję silnika Anvil. Przygotuj się na niesamowite widoki podczas walk z potężnymi sztormami, penetrowanie zatopionych wraków lub przedzieranie się gęste, tropikalne dżungle. Dzięki wykorzystaniu takich narzędzi jak Dolby Atmos czy ray tracing, każda scena jest o wiele bardziej porywająca, ożywiając ten piękny świat. ROZBUDOWANA PRZYGODA EDWARDA W oparciu o oryginalną opowieść, Assassin’s Creed Black Flag Resynced wprowadza wyjątkowe nowe treści. Powrócą znane twarze, a uwielbiane przez wszystkich postaci, takie jak Czarnobrody oraz Stede Bonnet, doczekają się nowych wątków fabularnych. Po drodze natkniesz się też na niespodziewanych sojuszników, ponieważ w ramach głównego wątku fabularnego dołączy do ciebie troje nowych oficerów. Do tego czeka masa niespodzianek, takich jak nowe szanty, zwierzęta pokładowe, tryb fotograficzny i wiele innych. Dostęp do funkcji online wymaga połączenia z Internetem oraz konta Ubisoft i konta Microsoft.