Pool Cleaning Simulator to gra czyściciel przypominający symulator PowerWash, w której używasz różnych narzędzi, aby brudne baseny lśniły czystością”. Gra odtwarza cały proces czyszczenia, szorowania i konserwacji różnych basenów, od luksusowych przydomowych przystani po społecznościowe kompleksy pływackie. Wciel się w rolę wirtualnego czyściciela basenów i podejmij wyzwanie przekształcenia brudnych, zaniedbanych basenów w lśniące oazy relaksu. Kluczowe funkcje symulatora czyszczenia basenu Realistyczna symulacja Zanurz się w najbardziej autentycznym doświadczeniu czyszczenia basenu w historii, wraz z realistyczną fizyką wody i realistycznymi narzędziami do czyszczenia. Zróżnicowane środowisko Spotkaj szeroką gamę typów basenów, z których każdy oferuje unikalne wyzwania. Od basenów mieszkalnych otoczonych bujnymi ogrodami po ogromne baseny komercyjne – każdy scenariusz to świeża przygoda. Relaksująca rozgrywka Ciesz się kojącą rozgrywką, która łączy interakcje medytacyjne z poczuciem spełnienia, będąc świadkiem przemiany brudnych basenów w dziewicze zakątki. W grze Arena Renovation wcielisz się w rolę jednoosobowego zespołu remontowego, którego zadaniem jest przywrócenie dawnej świetności różnym obiektom sportowym. Wiele z nich uległo zniszczeniu w wyniku upływu czasu lub braku opieki. Nie pozwól odejść im w kompletne zapomnienie - zakasaj rękawy i tchnij w nie nowe życie! Gra oferuje różnorodne zadania, takie jak malowanie ścian, renowacja podłóg, wymiana uszkodzonych krzesełek, naprawa instalacji elektrycznej, itp. Ponadto możesz wypełnić każdą arenę setkami różnych obiektów, które czekają na Ciebie w grze. Każde z zadań wymaga różnych umiejętności i narzędzi, dlatego gracz musi wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie, aby dokładnie ocenić potrzeby obiektu i dostosować swoje działania. Arena Renovation to wciągająca gra, która wymaga dokładności, umiejętności i cierpliwości. To gra dla osób, które lubią projektowanie, remontowanie i przywracanie zniszczonych obiektów do życia. Gra oferuje wiele wyzwań i zadań, które wymagają kreatywności, zdolności manualnych i planowania budżetu, co sprawia, że jest to świetna gra dla osób, które lubią połączenie zabawy z nauką praktycznych umiejętności.