World Soccer Strikers '91
WSS'91 to oparta na prawach fizyki, stylizowana na retro gra piłkarska. Brak magnetycznych stóp sprawia, że WSS'91 jest inna. Nie możesz polegać na tym, że silnik gry będzie robił wszystko za Ciebie. Musisz celować, dryblować i strzelać samodzielnie! (Wprowadziliśmy różne poziomy trudności na wypadek, gdyby to było potrzebne). Gra w oparciu o prawa fizyki Celuj i strzelaj uważnie, ale nie przejmuj się, piłka nie wyleci poza stadion! Możesz przejmować piłkę i dryblować, ale pamiętaj o swojej kondycji. Rozpoczęcie, turnieje, ligi... Wygrywaj rozgrywki ligowe lub turnieje, aby odblokowywać nowe zespoły, lub graj tylko grę początkową, aby trenować. Graj nawet z 7 przyjaciółmi Graj samodzielnie lub z paczką przyjaciół w trybie wielu graczy! Graj swoimi ulubionymi zespołami Czyż piłkarze Occasionally United nie są najgorszymi chuliganami, a drużyna Outer Milan nie słynie z super ataku? Poznaj wszystkie drużyny w WSS' 91!