Ball Ascend
Ball Ascend to minimalistyczna, dynamiczna i łatwa w obsłudze zręcznościowa platformówka. Steruj piłką, która automatycznie porusza się z boku na bok, i stukaj w ekran, aby skakała między platformami i wspinała się coraz wyżej. Twoim jedynym celem jest dotarcie na szczyt poziomu. Brzmi prosto, ale każdy skok wymaga precyzji, szybkiego refleksu i odpowiedniego wyczucia czasu. Błąd może sprawić, że piłka spadnie i zmusi Cię do ponownej próby. Dzięki sterowaniu jednym dotknięciem, swobodnej rozgrywce i wyzwaniom platformowym, Ball Ascend idealnie nadaje się do szybkich rozgrywek oraz dla tych, którzy lubią proste, wciągające i łatwe do opanowania gry, które trudno opanować. Wspinaj się, skacz, pokonuj każdą platformę i dotrzyj na szczyt. Jak daleko uda Ci się zajść?