Spike Bounce
Spike Bounce to niekończąca się gra zręcznościowa, w której liczy się refleks, szybkość i zręczność. Steruj piłką, zmieniaj strony areny, unikaj kolców i staraj się osiągnąć jak najwyższy wynik, ponieważ wyzwanie staje się coraz trudniejsze. UNIKAJ KOLCÓW I PRZEŻYJ JAK DŁUGO! Z każdym ruchem Twój refleks zostanie wystawiony na próbę. Gra zaczyna się prosto, ale z czasem nabiera tempa i poziomu trudności. ZBIERAJ GWIAZDKI, ODBLOKOWUJ PRZEDMIOTY I POBIJ SWÓJ REKORD! Zbieraj gwiazdki w trakcie gry i używaj ich do odblokowywania nowych przedmiotów w sklepie. Im dalej zajdziesz, tym wyższy wynik i większe wyzwanie. JAK DŁUGO POTRAFISZ PRZEŻYĆ? Sprawdź swoje umiejętności w niekończącej się grze, w której musisz unikać piłki, omijać przeszkody, stawiać czoła szybkim refleksom i zdobywać wysokie wyniki. Zagraj ponownie, pobij swój rekord i spróbuj dotrzeć dalej w Spike Bounce.