ArcRunner
Metawirus zainfekował KORE, SI na pokładzie stacji kosmicznej klasy Tytan o nazwie The Arc, powodując uruchomienie protokołu ArcRunner. Twoją misją jest przemierzyć stację, pokonać strażników jej poszczególnych stref, zlokalizować KORE i zresetować ją. Szkopuł w tym, że każdy robot na pokładzie The Arc poluje na Ciebie, aby udaremnić Twoją misję. KIM BĘDZIESZ? Graj jako największy agent taktyczny i wybierz nowe cybernetyczne ciało z trzech szablonów ciała. Zostań żołnierzem, ninja lub hakerem, zależnie od Twojego stylu gry. Możesz być wszechstronnym mistrzem walki, szybkim i śmiertelnie groźnym wojownikiem lub specjalistą w zakresie infiltracji i sabotażu – wybór należy do Ciebie! Każda postać jest wyposażona we własną broń lub zdolność, która odzwierciedla jej zalety – od młota energetycznego po katanę i wybuchowy atak. ZBIERAJ BROŃ Wypatruj nowych broni podczas przemierzania The Arc! Mogą upuścić je wrogowie lub bossowie. Znajdziesz je także w skrzyniach z zaopatrzeniem lub jako nagrody za wyzwania. Nie ignoruj mniej potężnych broni – mogą zapewnić Ci przewagę taktyczną! Jeśli chcesz zwiększyć obrażenia zadawane przez broń, użyj trwałych nanitowych ulepszeń i modyfikacji, aby wyposażyć się w wiele broni lub zmodyfikować je! DOSKONAL PODEJŚCIA Przybliż się o krok do przetrwania nowego podejścia, wybierając nanity zdobyte podczas ostatniej rozgrywki i wydając je na potężne aktualizacje metapostępów w komorze kriogenicznej. Wybieraj spośród różnych udoskonaleń, aby zwiększyć zadawane obrażenia i PW oraz dodać miejsca na modyfikacje broni, co pomoże Ci w pokonaniu SI. Użyj systemu Autodoc, aby wyposażyć swoją postać w potężne modyfikacje. Otrzymasz cztery modyfikacje do wyboru, które wpływają na obrażenia zadawane przez broń, a także dodają zdolności ruchu i dodatkowe bronie! Każdą modyfikację można ulepszyć do 5 razy, a każda klasa ma własny zestaw modyfikacji! Wkrótce nic nie będzie mogło Cię powstrzymać. NIESAMOWITA, CYBERPUNKOWA GRAFIKA 3D Aby dotrzeć do KORE i pokonać SI, musisz najpierw przemierzyć The Arc! Walcz w czterech głównych strefach gry, każda z około siedmioma losowo wygenerowanymi poziomami, od Miasta, dystopijnej cyberpunkowej metropolii zamieszkałej przez biednych, po Eden Heights, piękną dzielnicę bogatych. Ponieważ układ każdego poziomu jest całkowicie losowy, poziomy mogą zawierać nie tylko części z różnych trybów gry, ale również sektor skrzyni wyzwania! GRAJ ZE ZNAJOMYMI! Po co walczyć z KORE w pojedynkę, skoro możesz skorzystać z pomocy znajomych? Graj w ArcRunner online z maksymalnie trzema graczami i wspólnie pokonajcie złowrogą SI!