Asteroid Strike
Dołącz do kosmicznej bitwy i staw czoła zaciętym starciom z asteroidami i wrogimi statkami. Steruj swoim statkiem z precyzją, opanuj bezwładność, strzelaj bez przerwy i przetrwaj jak najdłużej, aby zdobywać coraz więcej punktów. NISZCZ ASTEROIDY I WROGIE STATKI! Staw czoła zagrożeniom ze wszystkich stron, celuj i przebijaj się przez eksplozje i kosmiczne odłamki. OPANUJ BEZWŁADNOŚĆ I KONTROLUJ SWÓJ STATEK! Skręcaj, przyspieszaj i zmieniaj trajektorię, aby unikać przeszkód i utrzymać kontrolę podczas walki. PRZEŻYJ I POBIJ SWÓJ REKORD! Sprawdź swój refleks w dynamicznej kosmicznej grze zręcznościowej ze strzelaniem, asteroidami, wrogimi statkami i rosnącym poziomem trudności.