Blood Dungeon
Twórcy gry Nidhogg wracają z platformówką 2D w stylu survivalu. Przemierzaj zdradliwe lochy parkourem, wyprowadzaj potwory w pole i zbieraj krew oraz wzmocnienia. Przetrwaj wyprawę, zabierz zdobyte kości do sklepu i podkręć swoją moc. Wykonuj zadania, by odblokować ulepszenia, areny, skórki i nie tylko.