Pakiet wiatru i póz z bronią
Skorzystaj z pakietu wiatru i póz z bronią, by należycie oddać cześć nieposkromionej, morskiej bryzie, wyposażając statek w galion przedstawiający mitycznego konia zdolnego do szybowania w przestworzach i prezentując szeroki wachlarz nowych, mężnych póz. Pakiet wiatru i póz z bronią zawiera kolekcjonerski galion lśniącego pegaza, mężne pozy z bronią, 1000 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium oraz 25 000 sztuk złota w prezencie.