Warhammer: Vermintide 2 - Taal's Huntsman
Kolekcja Myśliwy Taala zawiera dwie ozdoby premium dla Markusa Krubera: nakrycie głowy Mycka Wróżbity i skórkę Herold króla Taala. Ozdób można używać przy drzewku Myśliwy Markusa Krubera. Informacje o ozdobach: Mycka Wróżbity – nakrycie głowy Tradycyjnie noszone przez tych, którzy mają bliski związek z Ghurem, Wiatrem Bestii. Lub lubią gulasz z baraniny. Herold króla Taala – skórka Królewski strój kogoś, kto całkowicie powierza swój los Władcy Zwierząt.