WWE 2K25 Dunk & Destruction Pack
Pakiet Dunk & Destruction Pack to niespodziewane, robiące wrażenie połączenie dominacji oraz siły ze światów wrestlingu i koszykówki. Znajdziesz tu bogatą kolekcję potężnych sportowców, którzy emanują mocą bez względu na to, czy rywalizują na boisku, czy na ringu. Pakiet Dunk & Destruction Pack zawiera następujące supergwiazdy wraz z kartami MyFACTION: Shaquille O'Neal Tyrese Haliburton Abyss Great Khali Jalen Brunson Pakiet Dunk & Destruction Pack wchodzi w skład przepustek Season Pass i Ringside Pass oraz jest dołączony do wersji WWE 2K25 Deadman Edition i The Bloodline Edition.