The Callisto Protocol - Riot Bundle
Poznaj pakiet Zamieszki, w którym znajdziesz całkowicie nowy tryb Zamieszki, nowe animacje przedstawiające zabójstwa oraz ekscytującą, nową kolekcję przedmiotów kosmetycznych. Wznieć zamieszki W trybie Zamieszki wyrusz do wcześniej nieodkrytego obszaru w głębi Więzienia Black Iron, w którym aż roi się od biofagów. Zmierz się z falami wrogów o rosnącym stopniu trudności i zdobywaj kredyty, które pozwolą ci odblokować ulepszenia i kupić przedmioty przywracające zdrowie, a także zasoby, które pomocą ci przetrwać. Realizuj cele, aby zdobyć tymczasową specjalną umiejętność zapewniającą nieograniczoną amunicję oraz doładowania rękawicy GRP. Dzięki tej umiejętności natychmiast zabijesz wrogów i zyskasz przewagę w walce. Nowe sposoby zabijania Pokaż swoje zabójcze umiejętności. Pakiet Zamieszki dodaje 11 nowych, ekscytujących animacji przedstawiających Jacoba zabijającego biofagi w brutalny, ale kreatywny sposób. Pakiet dostępny jest we wszystkich trybach. Przeżyj w dobrym stylu Oddaj cześć pierwszym osadnikom na Callisto, korzystając z kolekcji skórek Poszukiwacza – nałóż ten nowy zestaw kosmetyczny na swoją postać, broń i wyposażenie. A jeśli to dla ciebie za mało, zdobądź 20 000 kredytów, grając w tryb Zamieszki, i odblokuj kolekcję skórek Substancji niebezpiecznych.