The Binding Blade
Ona czeka na odkupienie na rozdrożu, on krąży po dzikich ziemiach królestwa. Osiągnij mistrzostwo jako bezwzględna Fechmistrzyni, walcz na barykadach i szukaj wskazówek, które doprowadzą cię do… ostatniego z Krzyżowców. Zawartość: Dwoje nowych bohaterów: Fechmistrzyni i Krzyżowiec. Nowi bohaterowie mają swoje unikatowe bibeloty, specjalne przedmioty i w pełni zdubbingowaną w języku angielskim historię zawierającą retrospekcje ze specjalnymi walkami. Nowy wędrowny miniboss: Mocarz. Fechmistrzyni to zabójcza i metodyczna wojowniczka potrafiąca taktycznie przechodzić pomiędzy pozycją defensywną i agresywną. Doskonale sprawdzi się w każdej drużynie: potrafi ignorować obronę wroga i atakować ripostą. Jej perfekcjonizm sprawia, że ma bardzo wysokie oczekiwania wobec swojej drużyny i będzie ją prowadzić do zwycięstwa, skracając czas odnowienia umiejętności i zapewniając wzmocnienia zarówno obrony, jak i ataku. Fechmistrzyni bez problemu przemieszcza się podczas walki, może atakować z przednich pozycji, jak i z tylnych, bezwzględnie ubijając swych wrogów. Krzyżowiec powrócił! W sercu tego zaprawionego w bojach rycerza płonie święty ogień, który pozwoli mu porazić wrogów. Krzyżowiec to wyważony bohater, idealny na przednią pozycję, potrafiący przetrwać straszliwe ciosy, wspomóc drużynę, lecząc jej rany i stres, jak również przeszyć wrogów swym wspaniałym ostrzem.