Ship of Fools - Deep Sea Duo
Z odmętów wynurzyły się nowe postacie znane jako Fools. Zwiększ liczbę członków załogi do wyboru dzięki Głębinowemu Duetowi. Angus: Ma świetlaną przyszłość, ale mroczną przeszłość. Dysponuje pamiątką rodową – Oślepiającą Przynętą, która zmniejsza obrażenia od odbitych pocisków, ale dodaje przebicie i naprowadzenie na cel w idealnym momencie. Jules: Świetnie radzi sobie pod presją. Ma pamiątkę rodową – Magnes Kolekcjonera, która pozwala na zdobycie losowej błyskotki po pokonaniu władcy domeny.