Risk of Rain 2: Alloyed Collective
Przemierz 7 zupełnie nowych etapów — od złomowisk na klifach po fortece pełne maszynerii i zagrzebane jaskinie. Każdy biom, odznaczający się dynamicznym rozplanowaniem i zagrożeniami środowiskowymi, popycha cię dalej w głąb terytorium Solusów. Kieruj 2 ocalałymi — Włóczęga i Operator już tu są! Jedna postać powraca. Druga debiutuje. Obie są w stanie przetrwać nasilający się atak roju. Dowódź 7 dronami — nowe drony umożliwiają rozszerzenie stylu gry szalonymi zdolnościami. Dodaj do tego nowe sklepy z dronami oraz integrator dronów, a zyskasz wiele nowych sposobów na wykorzystanie swoich zaprzyjaźnionych robotów. Walcz z 6 przeciwnikami — Solusowie gromadzą się, rozbudowują i dopracowują swój plan. Teraz ich dzieła polują na ciebie. Staw czoło ogromnym bossom — zmierz się z dwoma nowymi, brutalnymi wyzwaniami Teleportera i ostatnim bossem, który zmienia kształt końcówki gry. Zdobądź 18 nowych przedmiotów — rozszerz swój arsenał o nową partię zawieruszonej własności UES. Zabierz znajomych na wspólne przygody! Wystarczy, że jeden gracz ma rozszerzenie Alloyed Collective, a wszyscy gracze w lobby otrzymują w grze dostęp do nowych potworów, etapów i przedmiotów. Gracze, którzy nie mają rozszerzenia, nie będą mogli wybrać dwóch nowych ocalałych ani na stałe odblokować nowych przedmiotów, dzienników i innych treści.