Monster Hunter Wilds Prologue Demo
Wersja demonstracyjna prologu Monster Hunter Wilds umożliwia rozgrywkę od prologu aż do ukończenia misji „Do lasu”. * Pamiętaj, że funkcje online nie są dostępne w ramach tej wersji demonstracyjnej. * Pamiętaj, że możesz zdobywać nagrody w wersji demonstracyjnej prologu; osiągnięcia związane z nagrodami nie zostaną odblokowane. Przeniesienie zapisanych danych do pełnej wersji gry Zapisane dane z tej wersji demonstracyjnej można przenieść do pełnej wersji gry. Uwagi: nie musisz ukończyć wersji demonstracyjnej, aby przenieść zapis gry. * Nagrody zdobyte w wersji demonstracyjnej prologu można przenieść podczas przenoszenia zapisanych danych do pełnej wersji gry. Mimo że wiele osiągnięć związanych z nagrodami można również odblokować poprzez ukończenie zadania w pełnej wersji, pamiętaj, że konieczne może być ponowne spełnienie warunków, aby odblokować osiągnięcie. - Jeśli jakiekolwiek dane są już zapisane w pełnej wersji, przeniesienie zapisanych danych z wersji demonstracyjnej będzie niemożliwe. Informacje o grze Monster Hunter Wilds Nieokiełznana siła natury jest dzika i bezwzględna, a otoczenie zmienia się całkowicie w mgnieniu oka. Aby przetrwać i prosperować, potwory zamieszkujące te środowiska musiały dostosować się do zachodzących w nich dynamicznych zmian za pomocą swoich unikatowych cech. To opowieść o potworach i ludziach — i o tym, jak trudno im współżyć w harmonii w dwoistym świecie. Dopełnij obowiązku łowcy, tropiąc i pokonując potężne potwory. Wykuwaj nowe bronie i pancerze z materiałów zebranych podczas łowów i odkrywaj związek między ludami Zakazanych Ziem a miejscami, które zamieszkują. W Monster Hunter Wilds czeka cię życie prawdziwego łowcy.