Predator: Hunting Grounds – Wolf Predator DLC Pack
Ten nietuzinkowy łowca ma na koncie wiele zgładzonych ksenomorfów, a nawet predaliena, i bez wątpienia okaże się jednym z najbardziej zabójczych przeciwników, z jakimi przyjdzie się zmierzyć twoim wrogom w walce. Teraz możesz stać się arcymistrzem łowów dzięki nowemu pakietowi DLC „Predator Wolf”! Ten pakiet DLC zawiera klasę premium „Wolf” dla predatora.