Necromunda: Underhive Wars - Gold Edition
Złota Edycja gry Necromunda: Underhive Wars zawiera podstawową wersję gry, dodatek Gang Van Saar oraz dodatek Gang Cawdor. Necromunda: Underhive Wars Poprowadź, spersonalizuj i rozwiń własny gang w tunelach dystopijnego podkopca wijących się głęboko pod miastami-kopcami Necromundy. Zmierz się z rywalami w taktycznych strzelaninach, których stawką jest władza, bogactwo, przetrwanie i honor. Dodatek Gang Van Saar Zaprowadź porządek w podkopcu, wykorzystując technologiczną potęgę. Zaawansowane pancerze Van Saarów podtrzymujące ich życie, wieżyczki obronne i ogromna siła ognia, a także cechująca ich niesamowita dyscyplina – to wszystko sprawia, że są siłą, z którą należy się liczyć. Dodatek Gang Cawdor Zdobądź najświętsze relikty i wypowiedz wojnę wszystkim, którzy nie chcą przyjąć fanatycznego oświecenia Kultu Odkupienia. Walcz do ostatniego tchu i nie poddawaj się – wiara utrzyma cię przy życiu, gdy wszystko inne zawiedzie.