Makis Adventure
Wyrusz na drapieżną przygodę, zmieniając kształt między formą człowieka i rekina! Wciel się w Maki, odkrywaj świat wyjątkowych wysp, poznawaj nowych przyjaciół i przemierzaj wody, zmieniając się w 3 różne formy rekina. Makis Adventure to platformówka akcji z przewijaniem w bok, która pozwala Ci decydować, jak sprostać wyjątkowym wyzwaniom. Niezależnie od tego, czy wolisz walczyć, czy skupić się na eksploracji, masz wiele do odkrycia i różne style gry do wyboru. Biegaj, skacz po ścianach, pływaj i gryź, aby przedzierać się przez lochy. Wykorzystaj pęd rekina, aby przemierzać poziomy w niesamowitym stylu 2D pixel art, pokonuj mini bossów i bossów końcowych po drodze, a następnie wykorzystuj świat 3D, aby latać między niezbadanymi krainami, zwyciężać w minigrach i nie tylko!