JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Yuya Fungami
Ostro wystartuj z Yuyą Fungami i wykończ wrogów jego standem, Highway Go Go! Nieustępliwie dąż do zwycięstwa z Yuyą Fungami. Zawartość: – Grywalna postać Yuya Fungami – Dodatkowy glosariusz JoJo, przeglądarka modeli, test dźwięku i przeglądarka grafik postaci Yuya Fungami – Dodatkowe elementy kolekcji postaci Yuya Fungami w sklepie w grze * Zwróć uwagę, że Season Pass zawiera to DLC, a więc uważaj, aby nie dokonać zakupu dwa razy.