FINAL FANTASY X/X-2 HD Remaster
FINAL FANTASY X/X-2 HD Remaster pozwala nowemu pokoleniu fanów zagrać w ponadczasowe klasyki. FINAL FANTASY X opowiada historię gwiazdy blitzballa, Tidusa, który wyrusza w podróż z przepiękną przywoływaczką Yuną, chcącą ocalić krainę Spira od nieskończonego cyklu destrukcji, wywołanego przez kolosalnego łotra, Sina. FINAL FANTASY X-2 wraca do świata Spira dwa lata po rozpoczęciu wiecznego spokoju. Yunie pokazany zostaje tajemniczy, ale znajomy obraz w sferze. Ona sama staje się tropicielką sfer i wraz z towarzyszami - Rikku i Paine - wyrusza na wyprawę dookoła świata, aby odnaleźć rozwiązanie tej tajemnicy. W pełni zanurz się w świecie Spira i poznaj w sumie ponad 100 godzin rozgrywki w dwóch klasycznych tytułach. Cechy: Ulepszona grafika HD - Bohaterowie, łotry, potwory, otoczenie i przerywniki filmowe zostały odświeżone w HD, a więc możesz cieszyć się tymi klasycznymi grami z niesamowitą grafiką. Klasyczny lub nowy dźwięk - wybierz - Dostosuj rozgrywkę i przełączaj dowolnie pomiędzy nową muzyką a klasycznym dźwiękiem z oryginałów. Ponad 100 godzin rozgrywki - Przeżyj ponownie wszystkie starcia i emocjonalne momenty - czeka na ciebie w sumie ponad 100 godzin rozgrywki.