WERSJA DEMO FINAL FANTASY XVI
Zagraj w początkowy fragment FINAL FANTASY XVI. Zapis rozgrywki wykonany w wersji demo można przenieść do pełnej wersji gry. Po ukończeniu części wprowadzającej do fabuły gry, gracze mogą cieszyć się niesamowitą akcją oferowaną przez FINAL FANTASY XVI, korzystając z trybu „Eikoniczne wyzwanie” przygotowanego specjalnie na potrzeby tej wersji demo. * Część zawartości wersji demo może różnić się od zawartości pełnej wersji gry. * Zapisywanie i wczytywanie rozgrywki w trybie „Eikoniczne wyzwanie” jest niemożliwe. Dane z tego trybu gry nie mogą zostać przeniesione do pełnej wersji gry.