Dumb Ways to Build
Witamy w najmniej poważanej firmie budowlanej w Dumbville! Dumb Ways to Build to oparta na prawach fizyki gra platformowa pełna zabójczych zadań budowlanych, których nie podjęłaby się żadna zdrowa na umyśle ekipa. Naruszenia zasad bezpieczeństwa są bardzo prawdopodobne, pozostanie przy życiu nie jest gwarantowane, a największym zagrożeniem dla BHP są twoi współpracownicy. Czas skrzyknąć ekipę i sprawdzić swoje umiejętności budowlane (oraz siłę przyjaźni) w ostatecznym wyzwaniu! ZRÓB (WSZYSTKO) SAM Chwytaj, obracaj i przerzucaj wszystkie elementy, które nie są przykręcone lub przybite gwoździami, aby wykorzystać je jako prowizoryczne materiały budowlane. Używaj swojej niezawodnej gwoździarki, żeby klecić na szybko pomosty, rampy i inne konstrukcje. Wraz z ekipą musicie współpracować, żeby zbudować własne platformy, pokonać mordercze wyzwania i ujść z tego wszystkiego z życiem. CHAOTYCZNA KOOPERACJA DLA 4 GRACZY Najlepsza praca to współpraca… ale w Dumbville zazwyczaj kończy się to zgonem wszystkich zainteresowanych. Zbierz ekipę maksymalnie czwórki znajomych, aby razem zmierzyć się z budowlanym chaosem, lub spróbuj swoich sił w trybie solowym! Korzystaj ze swojego pasa narzędziowego, pełnego sprzętu opartego na fizyce, by pomagać swojej ekipie… lub wprost przeciwnie! Przywalisz młotem w tę stalową belkę, czy „przypadkowo” katapultujesz znajomego z dachu? Wybór należy do ciebie! MORDERCZE ZADANIA KRYZYSOWE Zmierz się z wyjątkowo niebezpiecznymi zadaniami kryzysowymi, wymagającymi pracy zespołowej i kreatywnego korzystania z narzędzi. Czekają cię najeżone zagrożeniami mapy, wypełnione unikalnymi sekretami i wyzwaniami. Najbardziej zaangażowani budowlańcy mogą liczyć na odblokowanie elementów kosmetycznych i dodatkowych trybów wyzwań. TYLE SPOSOBÓW NA GŁUPIĄ ŚMIERĆ Spersonalizuj swoją fasolkę i wyrusz do świata Dumb Ways to Die, gdzie wypadki w pracy, złe decyzje i komiczne konsekwencje są codziennością. CECHY * Kooperacja online dla 1–4 graczy: buduj ze znajomymi lub zmierz się z zabójczym placem budowy w pojedynkę. * Chaotyczne zadania kryzysowe: wykonuj mordercze misje wypełnione unikalnymi wyzwaniami i zagrożeniami. * Czat bezpośredni: koordynuj pracę swojej ekipy albo po prostu słuchaj dźwięków rozkręcającej się masakry, gdy wszyscy kolejno odkrywają sposoby na głupią śmierć. * Arsenał oparty na prawach fizyki: eksperymentuj z całym wachlarzem narzędzi budowlanych, absurdalnych materiałów eksploatacyjnych i prowizorycznych materiałów budowlanych. * Personalizacja fasolki: wyróżniaj się na placu budowy dzięki całemu kontenerowi unikalnych elementów kosmetycznych do odblokowania. * Tyle sposobów na głupią śmierć!