Pakiet „Karmazynowy gwiazdozbiór”
Świeć jak niebo rozświetlone ostatnimi promieniami słońca, prowadząc swojego upstrzonego gwiazdami pomocnika przez morza! Pakiet „Karmazynowy gwiazdozbiór” zawiera zestaw kostiumów „Główna gwiazda przewodnia”, kota „Główna gwiazda przewodnia”, 550 starożytnych monet do wydania w pirackim Emporium oraz premię w wysokości 25 000 sztuk złota do wydania w sklepach w przystaniach.