Chained Echoes: Ashes of Elrant
Eldrea ponownie woła. Eldrea potrzebuje ciebie. Jeszcze. Raz. Ashes of Elrant to oficjalny dodatek do wysoko ocenianej gry Chained Echoes, oferujący więcej tego, co tak bardzo polubiłeś. Spotkaj wszystkich swoich ukochanych bohaterów i odpowiedz na wezwanie – Crimson Wings są potrzebne raz jeszcze. Akcja Ashes of Elrant toczy się tuż przed końcem Chained Echoes. Podczas gdy ty i twój klan przygotowujecie się do ostatecznej walki, nowe wołanie o pomoc dociera do Crimson Wings. Ta misja ujawni więcej na temat pochodzenia Zakonu Leonar oraz przeszłości Lenne. Jakie wyzwania czekają na ciebie w nowej krainie, gdzie nic nie jest takim, jakim się wydaje?