Bye Sweet Carole
Gra „Bye Sweet Carole”, będąca narracyjnym dreszczowcem autorstwa Chris Darril, twórcy serii Remothered, jest inspirowana najznamienitszymi filmami animowanymi. Podążaj śladami Carole Simmons i odkryj, co dzieje się w tajemniczym Króliczym Domu… Miejscem gry jest Wielka Brytania w pierwszych latach XX wieku, czyli w okresie mocno naznaczonym wzrostem ruchu feministycznego. Oto młoda Lana Benton, wychowanka sierocińca Króliczy Dom. Jako jedyna podejrzewa, że znikniecie jej najlepszej przyjaciółki Carole to nie tylko kolejny przypadek ucieczki. Odkrycie potajemnie wysyłanych listów między Carole a tajemniczą postacią zmusza ją do głębszego zainteresowania się sprawą. Jej śledztwo zaprowadza Lanę na skraj równowagi między surową rzeczywistością śmiertelnego świata a fantastycznym, lecz rozpadającym się królestwem Corolla. W tym królestwie, rządzonym przez złowieszczego Mr. Kyna, obojętną sowę Velenię oraz chciwe króliki smoliste, koniec wydaje się nieunikniony. Co oferuje gra: 🐰Wyrusz w przerażającą podróż poprzez mroczną opowieść osadzoną w surowym sierocińcu Króliczy Dom oraz urzekającym świecie Corolla. 🐰Zanurz się w ręcznie rysowanym świecie, ożywionym za pomocą technik filmowych inspirowanych najznamienitszymi filmami animowanymi. 🐰Wejdź w skórę królika, aby ujarzmić swoje nowe moce i pokonać czekające na niebie śmiertelne wyzwania. 🐰Napotkaj całą plejadę barwnych postaci, od lojalnego przyjaciela Mr. Baesie, poprzez złośliwą sowę Velenię, aż po przerażającego Mr. Kyn i jego hordy spaczonych królików. Dwa diametralnie różne gatunki zrodziły tę unikatowa opowieść: tradycyjna animowana baśń ze źródłami w klasycznej tradycji filmowych księżniczek oraz survival horror z oldschoolowymi elementami platformowymi.