Assetto Corsa – Przepustka sezonowa DLC
Przepustka sezonowa DLC udostępnia graczom następującą zawartość do przyszłego pobrania w niższej cenie: JAPANESE PACK DLC, RED PACK DLC oraz nadchodzące pakiety PORSCHE DLC. W sumie do gry wjedzie ponad 30 nowych aut, kolekcja torów zostanie poszerzona o Red Bull Ring. Pojawi się również ekskluzywny kolor nadwozia. Dodatek Red Pack zawiera: SAMOCHODY Ferrari SF-15T Ferrari F138 Ferrari 488 GT3 Maserati 250F 6C Maserati 250F T2 12C Maserati GranTurismo MC GT4 Lamborghini Aventador SuperVeloce TOR: Spielberg REDBULL Ring Circuit Dodatek Japanese Pack: - Mazda MX-5 2015 - Mazda MX-5 CUP - Mazda RX-7 Spirit R + wersja tuningowana - Toyota Supra MK IV + wersja do jazdy na czas i driftingu - Toyota AE86 Trueno + wersja tuningowana i driftingu - Nissan 370Z NISMO - Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec Pakiety Porsche DLC wprowadzą ponad 20 klasyków z różnych epok motoryzacji. Część dodatkowej zawartości będzie można nabyć również bez używania przepustki sezonowej, zalecamy więc ostrożność w celu uniknięcia podwójnego zakupu. Żaden zakup dokonany w ramach przepustki sezonowej (w tym ewentualne dublujące się zakupy oddzielnych dodatków dokonane poza przepustką sezonową) nie podlegają zwrotom.