Abstract Assassin Skin Pack
Dzięki pakietowi DLC skórek broni „Abstrakcyjny zabójca” twoi wrogowie nie będą mogli oderwać od ciebie wzroku... aż do końca. Zawiera trzy przyciągające wzrok skórki, w tym „Plama farby”, „Koliste kształty” i „Mroczna klątwa”. Po co się kamuflować, gdy można się wyróżniać?