88 Heroes - H8 Mode Activate!
Dwójka nowych postaci – Cath Letics oraz The Mime – łączy siły z 88 bohaterami, aby rozprawić się z doktorem H8. Ale chwila! Złoczyńca chce się zemścić, wprowadzając tryb H8, czyli osiem nowych poziomów, które są tak wymagające, że nawet najmocniejsi bohaterowie będą musieli naprawdę się wysilić!