7th Sector
Witamy w grze 7th sector, osadzonej w tajemniczym, cyberpunkowym świecie. Wejdź na tę skomplikowaną ścieżkę, rozwiązując różne zagadki, stawiając czoła niebezpieczeństwom i zbierając rozproszone informacje, aby odkryć historię tego świata. Zdobądź kontrolę nad kilkoma różnymi postaciami. Każda z nich ma swoje własne umiejętności, które pomogą Ci poruszać się po urządzeniach i maszynach w tym świecie. Niektóre z Twoich wyborów i działań zadecydują o zakończeniu gry. Nagrody: - Best Indie Game (DevGAMM 2019) - Excellence in Visual Art (DevGAMM 2019)