7 Days to Die
Osadzona w brutalnym postapokaliptycznym świecie pełnym nieumarłych, 7 Days to Die to gra oparta na otwartym świecie, która jest niezwykłym połączeniem gier typu: first person shooter, survival horror, tower defense i role-playing. W zupełnie nowy dla gatunku sposób przedstawia walkę, tworzenie, plądrowanie, eksplorację i rozwój postaci. Eksploruj - Ogromne, niezwykłe i bogate środowiska zapewniają możliwość grania w dowolny sposób. Wykonuj – Wykonuj i reperuj broń, ubranie, uzbrojenie, narzędzia, pojazdy i nie tylko. Buduj - Przejmuj ruiny lub buduj od podstaw. Zaprojektuj swoją fortecę tak, by zawierała pułapki i punkty obronne pozwalające na przetrwanie - świat można całkowicie zniszczyć lub zmienić. Współpracuj lub rywalizuj - Zawiera tryb dwóch graczy z możliwością udziału do 4 graczy online w trybach Player versus Player, co-op survival lub co-op creative. Twórz - Uwolnij swoją kreatywność i zbuduj najlepszy świat samodzielnie lub z przyjaciółmi. Korzystaj z nieograniczonego dostępu do prawie 400 przedmiotów w grze i 1200 unikalnych elementów budowy w trybie creative. Poprawiaj - Poprawiaj swoje umiejętności w licznych czynnych i biernych dyscyplinach. 7 Days to Die to jedyna gra typu survival RPG z prawie 50 wielowarstwowymi grupami umiejętności i perków. Połączenie wysokiej prędkości powyżej 192 Kb jest zalecany do gry w trybie online.