7 Days to Die - Action Pack
Przerób twoją postać na swój gust, używając ośmiu skins! Zwalczaj zombies i niszcz nieprzyjaciół wraz z: Angel, Butch, Hunter, Kane, Mia, Rose, Stone, i Vladimir!