6000 (+1000 BONUS) AQUILAS
Orzełki Darktide to waluta w grze, którą można wykorzystać do kupowania przedmiotów w grze, takich jak ozdoby postaci. Dokonując tego zakupu 6000 orzełków, otrzymasz 1000 gratis. Wymagana jest gra Darktide.