550 starożytnych monet – zaginiona skrzynia pradawnych
Zaginiona skrzynia pradawnych zawiera 550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium. Nie żebyśmy cię namawiali, ale tylko pomyśl o tych wszystkich malutkich kubraczkach dla małpek.