5000 kredytów Halo + 600 w prezencie
Kup 5000 kredytów Halo, a otrzymasz dodatkowe 600 kredytów w prezencie! Kredyty Halo o waluta w grze, za którą można kupować przedmioty kosmetyczne, wzmocnienia i inne przedmioty jednorazowego użytku, jak również wyjątkowe sezonowe przepustki bojowe, które nigdy nie wygasają. Stwórz wyjątkowego spartanina i przygotuj się do bitwy w trybie wieloosobowym Halo Infinite! Zakupione kredyty Halo mogą pojawić się na twoim koncie dopiero po ponownym uruchomieniu Halo Infinite.