500 Rogue Bucks
500 Rogue Bucks do wydania w grze Rogue Company Za Rogue Bucks kupisz elementy estetyczne, np. kombinezony, skórki broni i skórki agentów – wszystko, czego trzeba, by dobrze wyglądać podczas ratowania świata!