5 niebieskich kul
Zgarnij 5 niebieskich kul. Każda niebieska kula zwiększa liczbę punktów życia o 1000. Uwaga: w grze dostępnych jest 14 niebieskich kul. Nawet jeśli dokupisz dodatkowe niebieskie kule, nie możesz mieć ich więcej niż 14 (20 000 punktów życia).