4250 starożytnych monet – błyszcząca danina pradawnych
Błyszcząca danina pradawnych zawiera 4250 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium. Jesteś o krok od osiągnięcia pozycji najlepiej wyposażonego pirata z najlepiej wyposażonym statkiem!