4000 (+500 BONUS) AQUILAS
Orzełki Darktide to waluta w grze, którą można wykorzystać do kupowania przedmiotów w grze, takich jak ozdoby postaci. Dokonując tego zakupu 4000 orzełków, otrzymasz 500 gratis. Wymagana jest gra Darktide.