3on3 FreeStyle – Nathan Character Pack
Rozpal na nowo swoją pasję do koszykówki! Poznaj lidera drużyny Re:Union, Nathana! Ten pakiet zawiera: - Postać - Nathan - Bilet Gold Card x5 *Jeśli kupiłeś pakiet, nie możesz go zwrócić, ponieważ zawiera jednorazowe przedmioty w grze, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet trafia do Message Box. *Jeśli posiadasz Character Pass, Nathana można wymienić na 50 punktów po otwarciu pakietu. *Po zakupie nie możesz kupić DLC Nathan Efficient/Legendary Pack.