3on3 FreeStyle – Nathan Challenge Camp
Otrzymaj natychmiastowy zwrot po zakupie i odblokuj misję wyzwania! Ten pakiet zawiera: - Bilet do obozu wyzwań - 270 punktów *Okres wydarzenia obozu wyzwań to 19.03–29.04, 23:59 czasu PDT. DLC do obozu wyzwań jest w sprzedaży od 19.03–16.04, 23:59 czasu PDT *Jeśli zakupiono pakiet, nie można go zwrócić, ponieważ zawiera jednorazowe przedmioty w grze, których nie można odzyskać. Po zakupie pakiet trafia do skrzynki wiadomości. Jeśli wcześniej kupiłeś pakiet postaci Nathana, postać w obozie wyzwań daje 50 punktów zwrotu. (Działa odwrotnie)