3on3 FreeStyle –MC.CC Character Pack
Telewizja OX QUEEN na antenie? Nie, to MC.CC NA SCENIE! MC.CC zawsze zapewnia energetyczne, niezapomniane występy, które sprawiają, że widzowie chcą więcej! SG pełen potężnych ruchów! DJ MC.CC jest gotowy, by puścić bit na korcie! Sprawdź go teraz! Ten pakiet zawiera: - Postać - MC.CC - Bilet na Złotą Kartę x5 *W przypadku zakupu pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera przedmioty jednorazowego użytku w grze, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet trafia do skrzynki wiadomości. *Jeśli posiadasz przepustkę postaci, MC.CC jest wymieniane na 50 punktów po otwarciu paczki.