3on3 FreeStyle - Fox Character Package
Stary żołnierz nigdy nie umiera... Założyciel Fox Court i żywa Legenda FS City ponownie odzyskuje tron. Wypróbuj weterana i zdominuj dwór. Pakiet ten zawiera: - Postać - Lis - Bilet na złotą kartę x5 *W przypadku zakupu nie będzie można kupić pakietu Fox Legendary Pack ani Fox Efficient Pack. *W przypadku zakupu pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera przedmioty jednorazowego użytku w grze, których nie można odzyskać.