3on3 FreeStyle – Clara Character Pack
Jak zwykle fajna, ale jak płomień na boisku! Poznaj naszą QBEE Clarę już teraz! Przeżyj emocjonujący mecz z Clarą i jej zapalonymi umiejętnościami! Zapalmy się! Ten pakiet zawiera: - Postać - Clara - Bilet Gold Card x5 *Jeśli kupiłeś, pakiet nie może zostać zwrócony, ponieważ zawiera jednorazowe/jednorazowe przedmioty w grze, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet trafia do Message Box. *Jeśli posiadasz Character Pass, Clara jest wymieniana na 50 punktów po otwarciu pakietu. *Po zakupie nie możesz kupić Clara Intensive/Legendary Pack DLC.